{"type":"breakdanceIframeMessage","value":"
Twijfel je of je bestelling is gelukt? Zodra je je bestelling hebt geplaatst krijg je van ons een bestelbevestiging per -email. Geen bestelbevestiging gehad? Controleer dan op je bankrekening of in je Klarna account of je bestelling betaald is. Wel betaald? Dan is het mogelijk dat je een ander/verkeerd e-mail adres hebt opgegeven of dat er iets aan onze kant niet goed is gegaan. Neem in dat geval even contact op, zodat wij het voor je kunnen nakijken.
"}
{"type":"breakdanceIframeMessage","value":"
Na het plaatsen van je bestelling kunnen wij deze niet meer aanpassen. Je kan je bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. Neem zo snel mogelijk contact op zodat wij kunnen kijken wat we voor je kunnen doen.
"}
{"type":"breakdanceIframeMessage","value":"
Wat jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Je bestelling annuleren kan alleen zolang hij nog niet door ons verzonden is, zodra je een verzendbevestiging hebt gehad is het pakket meegegeven aan de vervoerder en is het niet meer mogelijk om je bestelling via ons te annuleren.
Uiteraard heb je recht op herroeping van je bestelling. De beste manier is om het pakket aan de deur te weigeren en bij de bezorger aan te geven dat het pakket terug naar afzender moet.
Is het pakket toch bezorgd, dan kan je het pakket op eigen kosten retourneren.
Lees meer over retourneren
"}
{"type":"breakdanceIframeMessage","value":"
Wil je je bestellingen terugzien? Dit is alleen mogelijk als je een account bij ons hebt aangemaakt. Geen account? Dan kan je je bestellingen alleen terugvinden in je eigen mail-inbox.
Ga naar mijn account
"}