Je kan bij ons betalen met de volgende betaalmethoden
-iDeal
-Klarna (tegen een kleine fee)
-Bancontact
Voor betalingen die voldaan worden met Klarna vragen wij een extra fee. De reden hiervan is dat een Klarna betaling aanzienlijk duurder zijn voor de webshop en meer werk met zich mee brengen dan een iDeal of Bancontact betaling. Omdat wij deze betaalmogelijkheid wel willen aanbieden maar deze extra kosten niet willen doorberekenen aan onze klanten die direct betalen via iDeal & Bancontact hebben wij ervoor gekozen deze kosten door te berekenen aan de klanten die een uitgestelde betaling willen doen via Klarna.
Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal goed gaat tijdens het betalen of dat je een foutmelding te zien krijgt.
iDeal & Bancontact
Om zeker te weten dat je betaling geslaagd is kan je het beste op je eigen betaalrekening kijken. Is het bedrag afgeschreven? Dan is je betaling gelukt en ontvang je spoedig een bestelbevestiging per e-mail. Is het bedrag niet afgeschreven? Dan lijkt het erop dat de betaling niet gelukt is, je ontvangt dan ook geen bestelbevestiging. We raden je aan om het scherm te verversen en het dan nogmaals te proberen.
Klarna
Heb je met Klarna betaald? Dan kan je het beste in je eigen Klarna account onder het kopje 'aankopen' kijken of je betaling geslaagd is.
Twijfel je of de betaling goed is doorgekomen? Of blijf je tegen het probleem aanlopen dat je niet kan betalen? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat zij voor je na kunnen kijken of de betaling is gelukt of dat het probleem ergens anders ligt.
Je factuur ontvang je per-email zodra de bestelling is verzonden. De factuur zit in de bijlage van de verzendbevestiging.
Heb je deze niet ontvangen?
1. Check altijd eerst even je spam-box.
2. Heb je een account aangemaakt? Dan kan je hem ook terugvinden in je account.
Niet in je spambox en geen account aangemaakt?
Vraag hem dan opnieuw aan via contact, vergeet je ordernummer niet te vermelden.
Op dit moment nemen wij (nog) geen giftcards aan